American Car Show.

Yes! Jag hann bli frisk tills idag. Eller frisk och frisk, jag är fortf snorig och jag hostar lite, men jag har inte ont i halsen eller huvudet längre så det är väl det väsentliga. Så nu är jag fit for fight.

Blir väl att hoppa in i duschen snart och sen fixa sig. Vet inte om det blir så att vi drar ner till parken och kollar på bilarna men det tar vi som det kommer. Senare ska vi iallafall hem till Malin och dricka, så det ska bli roligt.

Jaja, har inte tid att sitta här längre, kanske uppdaterar senare annars blir det imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Tack för din röst. Allt väl med dig idag?

2009-07-11 @ 18:46:38
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0