090707

Ännu en sömnlös natt. Fick hur ont i örat som helst helt plötsligt lite efter tolv inatt, trodde att det kunde vara öroninflamation? Låg vaken till 0400 och ville bara gråta för jag hade så jävla ont. Somnade tillslut, vaknade igen vid 0600 och sen 0800 och till sist 1030. Vaknade dessutom upp till regn. Kul. Dock har jag inte ont i örat längre så det var väl bara nåt tillfälligt. MEN mitt öga fuckar sig nu istället. Alltid ska det vara något.

Joey försvann igår, på eftermiddagen. Vi trodde att han låg och sov någonstans men när jag vaknade imorse och han fortfarande inte var här så bestämmde vi oss för att gå ut och leta. Men ingen Joey hittades. Tillslut kommer våran granne och ropar utanför balkongen att våran lurviga katt sitter i trädet och mjauar. Så vi rusar dig, och där satt han, min älskade pussgurka. Hur högt upp som helst i ett träd. Antar att nån snorunge på gården har jagat upp han där, fan va svårt det ska va att låta våra katter va? Vet inte hur många gånger vi har sagt till dem att "sådär gör man inte med katter." Dålig uppfostran, kallar jag det. Iallafall, Joey skrek verkligen och man såg hur rädd han var och vi visste inte hur vi skulle göra för att få ner honom. Det slutade med att vi hämtade en stege så fick Wewwe klättra upp och hämta honom. Åh så glad han blev när han såg henne uppe i trädet, han satt på en liten pinne bara, men han kämpade verkligen för att komma till Wewwe.



Jag vaknade iallafall för en stund sen, somnade framför tvn av utmattning. Hoppas på en bättre sömn inatt dock, spelar ingen roll om jag vaknar tidigt för jag ska endå till ungdomsmottagningen 1045. Och till råga på allt så brände jag mig på 3 (!!) fingrar idag. Skulle kolla om kastrullen var varm. Det var den.

Kommentarer
Postat av: tove

Aj, att du aldrig kan bli friskt gumman :P

2009-07-07 @ 19:17:06
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: yojjo

de händer alltid dig något om dagarna haha :P

2009-07-07 @ 21:42:01
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0