Det är ett nytt år.

Nyår vart helt klart lyckad. Hade inte riktigt bestämt mig för vart jag skulle va ännu, men det slutade med att jag va hemma hos Jonte med han, Sofie, Amanda, Mange, Lollan, Blomm, Challe, Jimmy (?), Michael, Bull, Maria och Anna. I början var jag dock lite seg eftersom jag somnade 0600, men med tiden gick det över. Vid tolvslaget skulle vi till Vigelsjöskolan och möta Chöööörlie, Jimmy och Markus, men det slutade med att vi gick till södra berget. Men det var kul,för där träffade jag Tim och Anton.
Påvägen tillbaka till Jonte hände lite grejer på stora torget, som jag varken vill eller orkar ta upp. Men kan säga
Smällare
Galen tant
Kvistar
Och en kung-fu spark.

Väl hemma hos Jonte fortsatte vi dricka, sen hörde jag att min säng ropade på mig, så det var dags att gå hem. Vaknade av att min mobil ringde vid 0845, det va Johan, men det enda jag minns från det samtalet är "jag vill inte bränna min skinka"

Men för att sammanfatta det, nyår vart lyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0