Who? What? Why?

Okej, detta är skummt. När jag var påväg hem från skolan åkte det runt två polisbilar där. Såg ut som dem letade efter något eftersom ena bilen stod still i fem minuter kanske, och sen körde den iväg igen. Sakta. Men polisbilar ser man ju lite här och där så jag tänkte inte så mycket mer på det.

Tills nu.

Det åkte en polishelikopter ovanför vårat "hus" nyss, den åkte sakta och även den såg ut att leta efter något.

Varför? Jag förstår ingenting. Är det någon som vet mer om detta än jag?? 


Kommentarer
Postat av: v e v v e

sv; hihi ja det är verkligen kul! :D hoppas mamma bjuder mig på några kläder idag när vi ska gå på stan (a) hihi!

2009-08-26 @ 15:39:02
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0