Last night I heard you talking in your sleep. It got me thinking what secrets that you keep.

Johan ringde och väckte mig 0453 imorse, full som ett svin. Helt plötsligt hör man honom säga "aj. aj, aj fan. aj. jag ligger i en buske nu". Skillat grabben. Skillat. Våran konversation fortsatte ungefär såhär.

Johan: Alltså idag, det var så kul. Min pappa stod under ett sånt här.. men du vet.. sånt där.. ett vitt träd du vet?
Ewelina: En björk?
Johan: JA! Precis. Han stod under ett sånt och var jätte söt.
Ewelina: Okej... Jätte kul.. Var det allt?
Johan: Nej.......... Jag dansade bugg med min mamma idag!

Ja, han är ju bra på att byta samtalsämne iallafall. Lite efter 0600 lade vi på men jag kunde inte somna om förens runt sju kanske. Vaknade klockan 1400 idag och känner att jag skulle kunna sova 5 timmar till. 
 
Jaja. Nu ska jag nog äta lite godis och baconchips till frukost och sätta mig och spela Super Mario! ;)


Kommentarer
Postat av: malin

sv: TSS,heta som fan annars :)

2009-08-16 @ 16:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0