Lördag

Gårdagen började med att min älsklings Sofie frågade om jag ville vara med och dricka med henne Bull Jonte och Miachel. Självklart ville jag det, så jag hoppade in i duschen och fixade och donade med både dricka och smink, naglar och hår. Vid 2100 begav jag mig mot Jonte, där det var full rulle med ölspel. As usual ;) Vid tolv tiden hoppade vi in i en taxi hem till Danne, där det var ett par stycken. Efter en stund kom också min fisunge, Blomm och Pata. Vid 0200 kanske? hoppade vi in i ännu en taxi hem mot Jonte igen. Satt ute en stund och snacka lite tills Jonte och Sofie gick hem eftersom dem skulle till grönan idag. Så jävla avis är jag! Nåväl, nu var det bara jag, Bull och Blomm tror jag, Johan och Pata hade vi väl tappat bort på vägen. Men vi mötte upp dem och så drog vi ner på stan, sen hem till Blomm vid fem tiden. Blomm däckade direkt tror jag, och jag och Johan låg och kollade på Twilight.

Johan: Medans jag går ut och röker kan du välja en film.
Ewelina. Jag vet redan vilken jag ska välja. He-he-he.

Drygt fem minuter går och Johan kommer tillbaka.

Johan: Vilken film har du valt då? Twilight, eller hur?

Japp. Vilken annars? Somnade direkt när filmen var slut och vaknade runt 1200 idag. Och vad har hänt sen dess? Inte allt för mycket. Johan och Blomm satt och spelade medans jag sov. Vaknade till då och då av att Johan pussade på mig. Hur söt??

Nu blir det väl till att laga lite mat till mig, eftersom mamma, Ante och Wewwe är i Gävle på cruising. Roligt? Njä, raggar bilar är inte min grej vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: tove

Hej, allt bra?



kram :D

2009-08-29 @ 20:01:48
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: malin

hahah twilight <3 :D

2009-08-29 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0