Jag lever.

Hallå. Jag är tillbaka. For now. Wewwe och Ante har åter igen tagit med deras bärbara dator hit. Och jag måste säga det, har man inte haft tillgång till internet på ett bra tag är det helt ovärt att ens försöka läsa folks bloggar. Vare sig det är kända bloggar eller mina vänners bloggar. Jag hänger inte med någonstans och det är någotlunda drygt att sitta och läsa typ 20 inlägg per blogg. Vad jag ville komma fram till är att jag har inte läst någons! :) Jag kollade igenom Sofies, Malins och Yojjos lite snabbt. Men that's it.

Jaja. Ska försöka komma ihåg vad jag har gjort dom senaste dagarna. I tisdags åkte jag hem till Johan. Vi kollade på transformers och sen drog vi hem till Thomas. Satt där en stund tills vi åkte in till Norrtälje igen för att träffa Blomm. Vi gjorde inte så mycket intressant och mitt i allt fick dem för sig att cykla till Gräddö.. Idioter?? Så vid 0100 tiden begav dem sig mot sin destination. Klockan 0500 ringde Johan och sa att dem var i Norrtälje igen så då kom han hem till mig. Tydligen så hade dom bara kommit till Baltora (vad nu det är) eftersom klockan vart så mycket.
onsdagen drog Johan vid 1800 och jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde hela dagen tills mamma kom hem från jobbet vid 2300. Då drack vi lite en del vin och det hände lite grejer som jag och mamma kommer kunna skratta åt länge, länge. Dock är det hemlighetsstämplat för all framtid. Vid 0400 tiden ringde Johan och väckte mig. Minns inte vårat samtal alls. Kommer ihåg att han försökte få mig att gå utanför min port och blablabla. Men jag blev mest irriterad på honom av någon anledning. Slutade iallafall med att jag gick och öppnade porten åt honom och så somnade vi (läs: jag)på direkten. I torsdags hände inget speciellt alls och idag har jag bara varit på stranden med Ante, Wewwe och Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0