Jag är ens inte cp. Cp cp.

Tråkig dag idag. Också. Vaknade med mensvärk, pallrade mig upp och gick till skolan. Jag har världens muppklass, det vill jag lova. Och inte på det bra sättet heller. Vi snacka trivselregler (haha, lameeee) och sedan hade vi matte x 2. Gick till Willys på lunchrasten med Yojjo och Micke och sen drog jag och snacka med syon. Vi kom fram till både det ena och det andra och för en gångs skull så känner jag mig positiv med skolan och grejer. Eller är jag det?? ...

Nu sitter jag iallafall och äter godis och dricker fläderläsk. Mums. Kan det bli bättre?

Nej.



Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kom ni fram till? :)

2009-08-24 @ 20:55:14
URL: http://welcometomyfreakshow.blogg.se/
Postat av: malinnnnn

jag har också mensvärk :'(((

2009-08-24 @ 22:15:36
Postat av: sofie

Jag hoppas verkligen det bli så :D! Du kommer nog trivas mycket bättre :) <3

2009-08-25 @ 10:12:40
URL: http://petersonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0