Baby as long as you're here I’ll be floating on air.

Idag vaknade jag runt elva-tiden pga att jag hade jag en riktigt keff dröm. Den var dock rätt så verklig. Iallafall, som vanligt när jag vaknar så skulle jag titta på mobilen för att se vad klockan var och ifall jag hade några missade sms eller dylikt. Men min mobil fanns inte inom synhåll. Jag vände upp och ner på sängen, tänkte att den kanske hade åkt in i påslakanet då mitt täcke var helt kaos. Men icke då. Tillslut kom mamma och hjälpte mig o leta. Efter en stund hittade hon den i ena kudden. Jag måste antagligen ha pulat in den där under natten. Sådana knasigheter man kan ha för sig i nattmössan,va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0