Shakin' that thing on that man.

Fyfaan va slut jag är. Jag åt som vanligt stekt ris med kyckling, och som varenda gång jag äter det så blir jag fan mätt efter halva tallriken. Men självklart ska man försöka få i sig all jävla mat hur mätt man än är. Hua mig. Men gott va det. Om man bortser från purjolöken och paprikan. Hehe. Sen tog jag en friterad banan med glass. Sen att servisen suger där är fan en annan femma. Mamma och jag tror nästan att tanten och gubben som jobbar där är ett par, och att den unga killen är deras son. Och att dom tvingar han att jobba där. För faan så  arg och uttråkad och grinig och pissed off han verkar hela jävla tiden. Aldrig ett leende. Aldrig ett "varsågod" när han lämna maten, utan det va bara här, ät er jävla mat tack och hej. Sen fick jag och mamma nåt hysteriskt skrattanfall och kunde verkligen inte sluta. Det hände en hel del roliga saker på samma gång. Efter att vi ätit färdigt hade jag planerat att vi skulle in på H&M och kolla på nagellack. Men det var stängt. Typiskt. Så vi drog och handla istället. Lite godis och sådära. Fast det kommer nog inte ätas idag. Känns fan som att min mage ska spricka vilken sekund som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0