Take me out so deep when you know you can't swim.

Vafalls? Inatt runt 0300 vaknade jag av att nån står och knackar på mitt fönster? Det var inga bankningar, utan mer lätta knackningar. Tyckte det var fett skummt så jag låg och fundera på vem fan det kunde vara som väckte mig ur min skönhetssömn. Min första tanke drogs till den där jävla Wewwe som hade vart på krogen och säkert hade glömt nycklarna som vanligt. Men sen kom jag på att hon kom ju hem tidigt. Då drogs min tanke till den där jävla Blomm som jag visste också hade varit på krogen. Och nästan varje gång han har varit där så ringer han och väcker mig och står utanför mitt fönster och dittan och dattan. Så då smsa jag han och fråga om det var han som höll på och knacka. Nej sa han. Då tog mina misstänkta slut. Vem faan står och knackar på nåns fönster klockan 0300 mitt i natten? I säkert 10 min stod den där dåren där och knackade. Dåren slutade en stund. Fan va skönt tänkte jag, godnatt din dåre. Men tji fick jag. Då började dåren att knacka igen. Till slut gav dåren upp och jag fortsatte sova.

Kommentarer
Postat av: Malin

hhahaah ja,vad skulle man göra utan mat ?:) hahah

2009-04-11 @ 13:08:21
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0