Helgen då?

Fredagen började med att jag va ute med Yojjo i vårvädret, Jenny skulle komma in kl 1800 så jag gick hem lite innan det för att fixa och dona inför kvällen. Klockan rinner iväg, blir 2000, dom är inte klara. Irritationen börjar stiga. Klockan blir 2100 och nu är dom färdiga men inte faan tänker dom möta mig som dom lovat. Irritationen stiger mer. Yojjo föreslår att vi kan mötas på lilla torget vilket i princip är utanför henne. Irritationen stiger mer. Får tillslut Yojjo att gå med på att mötas och irritationen sjunker. När vi kom hem till Yojjo va det inte så rolig stämning där, men det ändrades lite när Jalle, André, Linus och Hempa (?) kom. Det kördes lite ölspel och sånt, det vanliga. När alla skulle hem så va Blomm där, varför? Minns faktiskt inte varför hur eller hur länge han hade varit där. Det vart iallafall bråk på vägen hem, as usual. Mötte upp Oskar och så gick han, jag och Blomm hem till Blomm, eftersom att jag inte fick gå hem till mig för dom. Vi tänkte sätta på Twilight och kolla på den,men Oskar däckade i soffan med ölen i handen, och Blomm däcka över hela sängen, så jag låg där och försökte kolla på filmen själv, men de va ju höpplöst eftersom att båda fanskapen låg och snarkade ikapp, och tack vare snarkningarna kunde man inte sova heller, men sånt är livet. Runt 1100 vaknade snarkarna så skulle vi göra ett nytt försök att kolla på Twilight, men Blomm va på nå jävla cphumör så man missade typ halva filmen likt förbannat. Planerna för dagen var att dra ner till parken och köra kubb, men när vi väl kom ner dit efter mycke om och men så hade alla dragit, så vi satt där och softilera en stund tills Oskar vart hungrig så vi drog till gamla Nisses. Galet fräscht va det där, inte alls som innan. Lite ohygieniskt bara att de va typ 50 myror som kröp runt på alla bord. Uhh.
Sen skulle vi träffa Malin så då begav vi oss till solbacka, först hem till Malin sen till Ammi för att hennes mamma ville träffa mig, hah. Det första kvinnan säger är "Hej ewelina, fortf lika liten" :) Runt tolv kanske, drog jag och Oskar hem, fast Blomm stanna kvar. Why? Anyhow, vi satt ute och pratade en stund tills kylan gjorde sig påmind, då gick oskar hem till Blomm och jag hem till mig. Vaknade runt 0900 imorse, kollade ut, strålande sol så jag va bara tvungen att kolla hur många grader det var. 21!! Det var 21 grader!!

Idag blir det nog bara att ta det lungt, sitta på balkongen, få lite färg, och läsa en bok :)  Förlåt för det dryga inlägget. Jag hatar verkligen att läsa inlägg som är en meter långt, utan bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj så farligt att gå själv :):)

2009-04-26 @ 17:42:37
URL: http://jenniiehh.blogg.se/
Postat av: ewelina

? de har inte med saken o göra.

2009-04-26 @ 17:51:40
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0