Will you still love me tomorrow?

Jag vaknade nyss. tog en power-nap för att ta igen den sömnlösa natten jag hade. jag vill va frisk :( Mamma beställde tid till sjukhuset,så 20 i 2 skulle vi va där. hade iallafall inte halsfluss,det va bara ett vanligt virus. hade hoppats på att de va nåt så jag kunde få pencillin eller nåt. störda drömmar jag har va? läkarn kännde även på en knöl jag har haft på halsen i drygt 2 veckor,jag har skämtat & sagt att de kanske är en cancerknöl. haha. men så va det icke. det va typ en lymfkörtel? och om den inte har försvunnit innom 2-3 veckor så ska vi tillbaka. whut? aja,vi drog iallafall till apoteket efter och köpte lite alvedon å så,den nya verktabletten för halsen som går på reklam. Zyx heter den typ. fyfan,tungan och gommen domnar bort. helt shuckt. som tur är ska man bara ta tre om dagen! sen kom michaela och saga hit :) saga är verkligen ett litet energiknutte,men jag orkade verkligen inte leka med henne idag,mådde verkligen inte bra,så dumpa lasten på wewwe ist. mohaha.Ja, efter att dom dragit så käka vi,sen somna jag,& nu sitter jag här :) vet inte vad jag ska göra nu,ska nog plugga lite engelska tror jag.

Imorn fyller min man 18 år,så han ska på krogen & härja :) oh,jag hoppas han får det toppen!
själv ska jag va med jenny,yojjo (?) & sofie tror jag? har inte så stor koll fan. dom ska dricka. tror inte jag pallar det faktiskt. har svårt att svälja som det är,& dricker man så måste man svälja stup i kvarten å det låter inte så lockande ;) men kul ska vi nog ha,bus hit och bus dit. hahaha! alla har nog ett barn innom sig,även fast mitt kankse inte sitter så djupt inne. men hey,what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0