Untouched

saker & ting börjar ljusna. det känns skönt.
gör mig iordning för att gå till skolan,börjar 1200 idag.skönt. men imorn & framöver börjar jag 9,hua mig! skulle behöva duscha,so much to do,and so little time!
vad händer i min värld idag då? jag ska nog va med min kära vän johan blomberg (a.k.a blomm),jävligt oklart...jävligt oklart!  saknar min fisjohan väldigt väldigt mycke också! jag saknar alltid han. när jag är med han saknar jag han tillochmed. helt shuckt. men det är väl inte så konstigt. han är ju trots allt bäst :)

nej nu ska jag återgå till att fixa mig,byebye.



människor är allt bra sorgliga. allt kretsar inte runt en enstaka person! tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0