tröttnat totalt

look above. jag har tröttnat. det kanske bara är en svacka jag har,nåt som alla har nån gång i bland? (försvinner de?)

doesn't anybody want to take another shot at me? go ahead the gun is loaded and the bullets are for free. cause everybody wants, every body needs, everybody begs for self esteem
why don't you get your mind out of the past?

vaknade halv två idag,kollade lite på våra bästa år innan det slutade,snabbduscha för varmvattnet är tillbaka. woho! satte mig vid datan,åt en avocado,nyttigt. duktigt ewe,bort med fettomagen! idag ska jag nog bara ta det lugt. känenr inte för att hitta på något. vill sola,kanske tvingar med min kära syster å sola med mig. hm,we´ll see.


hjärtat tillhör dig,jag är ju lycklig med  dig, du & jag tillsammans för alltid. kan du svära på att älska mig så som jag älskar dig?

ja,det va nog allt jag hade på hjärtat for now. får se när jag bloggar nästa gång. hejs!

vad jag bryr mig om nu är att se dig gråta,
för jag har gråtit och du ringde aldrig.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAAHHAHAHAHAHA FYFAN VA PINSAMT DET VAAAAR!! XD

haahahha och jag sa de till amanda när vi va där, att vi kasta ost å de på fönstrerna,hon bah ;.....^o) okej..

hahahaahhahah :D

2008-09-05 @ 15:22:01
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0