Jag har ju iallafall tur med vädret? (ha-ha)

Jag blir aldrig frisk! nu har jag åkt på halsfluss eller dylikt också. kul. Va i allafall i skolan igår som jag inte vart på ett tag eftersom jag har varit sjuk sjukare sjukast. ville bara hem hem hem hem! Drog ner på stan med jenny efter skolan. fyfan va varmt det va. jenny med skavsår,å jag med halsduk gick vi genom öknen ner mot stan,tills jenny fick idén att vi skulle dumpa lite kläder på hennes pappas jobb. Det gjorde vi! en lite småkul grej hände där som jag inte orkar ta upp, men kan säga såhär,han gillar tjejer,som eminem gör! haha herregud. väl nere på stan gick vi in i affärer,letade efter en parfym till johan på åhléns,det gick inte bra. satte oss utanför i skuggan för det va så jävla varmt,sen vart det för kallt så då förflytta vi oss till solen. mötte sofie runt halv 4,drog med jennys pappa till flygfyren å hjälpte han att handla. det va kul. haha! det va en dam (titta vilket fint ordval) där som både jag jenny & sofie kände igen,men ingen kunde placera henne. då fick jag snilleblixten å tänkte att men det kanske är en skådespelare! haha. det va det inte! jenny är nog lite smartare än oss alla,hon kom på att det va en kompis mamma,inte alls en skådespelare. shit happens.
drog till donken efter det,gud vad svårt jag hade med att få i mig min mat eftersom jag knappt kan svälja. men de gick :) hände inte så mycke mer igår faktiskt. & idag har jag bara kollat på tv för det mesta. får se vad som händer senare. (antagligen inget) tjingding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0