A for effort

Slutade 12 idag. eller slutade och slutade,jag gick då. Vi skulle endå bara lyssna på nå syoskit och det pallade jag inte lyssna på,ovärt för min del tycker jag. hejsvejs skolan tänkte jag,& så gick jag.

När jag kom hem så satt jag vid datan en stund,sen kollade jag på våra bästa år,och sen rådäcka jag. Minns knappt vad som hände på våra tråkigaste år,kan förmoda att jag låg & halvsov flera gånger. Men hey,det är ju inte direkt så att man missar något ;)

Igår va en bra dag. Typ. Fick mina humörsvägningar där runt 2300 men sånt är liveeeeet. Är nästan alltid arg/ledsen/grinig/sur/sne you name it. Nu för tiden alltså. Man kan ju inte alltid va glad jö. Men nu är jag hungrig och mamma ska iväg och handla,vilket jag tycker är passande. Hon undra vad jag ville ha för mat,men jag kom inte på nåt gott,så tänkte att jag skulle fråga mina kära vänner om råd. Till vilken nytta? Malin ville att jag skulle äta äggröra. Blomm tyckte korv med bröd. haha,vilken fantasi? :p Nejdå. tack för hjälpen bah.

Jag skulle göra allt för att få träffa Dig nu.

Kommentarer
Postat av: blomm

fattar du inte vad jag mena med korv med bröd baby?;)

2008-10-17 @ 03:27:32
Postat av: ewelina

nej.. men nu gör jag :p

2008-10-18 @ 17:45:14
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0