Du är det roliga i hasch

Idag är det marknad. wiho? njä,jag vet inte. har sett fram emot det faktiskt. men nu? jag vette fan. Du ska inte va där,+ jag har inte direkt dom bästa minnena från marknader. well well. tar dagen som det kommer. hoppas det blir kul endå :)

Igår efter skolan  gick jag & jenny ner på stan för hon skulle pierca sig. först tänkte hon pierca näsan & ha en ring. haha,min egna lilla tjur tänkte jag. Men tillslut kom hon fram till att hon ville pierca ögonbrynet istället. När vi stod utanför stället vart hon en chicken. hon vågade inte. så vi gick å käka kinamat istället. hon ska pierca sig en annan dag. tippar jag på,hö-hö!Efter vi hade käkat åkte hon hem till sig och jag hem till mig. Somna gjorde jag också. vakna runt 7 å va seg resten av dan.

Nu ska jag få i mig nått att äta tror jag & sen fixa mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0