Tid har förlöpt

Igår klappade mitt hjärta hårt. Idag. Gör. Det. Inte. Det. Idag känns allt så fel. En puss hit,och en puss dit sen hejdå fort som fan. Du & jag ska vara tillsammans tills fiskar kan stå,men just nu är du.. keff. Jag med,antar jag.
Jag ska inte gnälla,med dig är jag lycklig & jag har dig. Så ewe,tyst nu bara.

Slutade 20 i ett idag,väntade på blomm tills klockan ett,så drog vi & käka,jag jenny och han. gött.
efter det drog vi ner mot stan & träffa på Oskar,Philip,Gräs, och Johan tror jag. då började ytligheterna. haha nej men.
Jenny åkte hem vid. jadu 4 kanske? så¨då gick jag och blomm runt & gjorde ingenting typ. tills vi träffade på gänget en gång till, + Hanna & dom. Johan va en smurf,haha. aja,jag och blomm kilade vidare & fortsatte göra ingenting. Fast vi hade kul :) tyckte jag iallafall. haha. vet inte riktigt när vi drog hem,har inte haft så stor koll idag,men kan tippa å halv 6?

men nu ropar tvn på mig! hejs

Kommentarer
Postat av: malin

åh de är råjobbigt :(

2008-10-09 @ 18:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0