this shit is supercalifraglisticexpealidocious

Tre försvarslösa oskyldiga tonårsflickor,mitt ute i skogen,i ett hus utan lås... visst låter det som början av en skräckfilm? jag vet :( Jenny har berättat att det inte finns något lås på huset i härreng,whats up with that? och det finns bara utedass. naaaajs. men hon försäkrade mig också om att benny (hennes hund) skäller om nån kommer. Va trygg jag känner mig nu. benny skäller!

Igår va en riktigt lugn & skön dag. jag mamma och wewwe hyrde några filmer och köpte lite
(läs: mycket) godis. vi hyrde what happens in vegas,shrooms, och alvin och gänget,haha! what happens in vegas och shrooms va verkligen sevärda. hann aldrig kolla på alvin och gänget,inte för att jag bryr mig,det va endå wewwe som ville hyra den. töntig syster jag har :)

            

Idag ska jag nog bara ta det lungt,och försöka att inte skrämma upp mig allt för mycke inför imorn haha. Dom som känner mig vet hur lättskrämd jag är och kan få en liten grej till att bli gigantiskt. (hehe)


Kommentarer
Postat av: gäst

kewl

2008-10-27 @ 22:27:41
Postat av: ewelina

aa?

2008-10-27 @ 23:10:56
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan komma och håålla om dig ;D

2008-10-28 @ 21:24:18
Postat av: ewelina

haha, vem är du?

2008-10-29 @ 22:18:21
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0