OrkaOrkaOrkaOrkaOrkaOrka

Marknanden va okej. mer än okej. gick dit med julia och yojjo,vi åkte karusell haha. så jävla kul,kunde inte sluta skratta. (yes i'm a dork) Va nådigt yr efter andra åkturen.både jag och julia skakade,medans yojjo typ fick ont i hjärtat? haha yojjo i ett nötskal.
 
Åkte hem till johan med sista bussen, (20.40) vart lack på han så tjura i en halvtimme typ,sen orkade jag inte bry mig så då vart de mys & chips & ryggkli (för hans del). vi somnade runt ett,& runt 5 vaknade jag av att han snaaaarka. jag smällde till han å gud vet allt vad jag gjorde. men slutade han? nej! runt halv 6 slutade han,& jag somnade om. :)

Nu sitter jag här,& gör inte så mycke,kollar på våra bästa år,lol. när ska serien sluta? aldrig tror jag. men nu ska jag ut & prata lite skit med blomm.hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0