It's like rain on your wedding day

På lovet ska jag,jenny och eventuellt yojjo åka till Härreng,Jenny har sommarställe där. Och fyfan va skönt säger jag bara. Behöver verkligen komma bort från den här staden och alla äckligt störda människor som hör till,innan jag sprängs. Jenny får inte många bra idéer,men när dom kommer så kommer dom,och den här va bäst. Jag säger ju att min fialotta är superduperbra. Hoppas bara det blir av,det händer ganska ofta att det är mycke snack och liten verkstad satt. haha. men nej. vi SKA! :)


Kommentarer
Postat av: jeeenniiiieeeeh

JA VI SCA :D:D:D:D

2008-10-20 @ 22:59:23
Postat av: ewelina

ja,för tusan :'D<3

2008-10-20 @ 23:04:18
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Yojjo

det kommer bli skiiiiit kul :P <3

2008-10-22 @ 15:03:32
Postat av: ewelina

det kommer bli bäst :)<3

2008-10-22 @ 15:23:20
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0