I'll let you whip me if I missbehave

Idag har mina bästa vänner vart alvedon & nässpray. Inte för att de ger nå tecken på att jag börjar bli bättre,men vad ska man göra lixom. Har knappt ätit nåt idag heller,eftersom mina smaklökar är fucked up så är det ingen vits tycker jag. Åt kyckling till middag men det va bara kefft att äta det eftersom det inte smakade ett skit,så då gav jag det till katterna istället. dagens goda gärning typ!

Imorse hade jag jävligt svårt att öppna ögonen,dom hade typ klibbat ihop. (äckligt som fan,jag vet) Men nu har iallafall dom blivit bättre. Kände mig pigg imorse faktiskt,kunde nästan andas ordentligt också. med betoning på nästan. Men det varade ju inte länge minsann ;) Får se om jag åker till jenny imorn. Och gör jag det så är det mest för att slippa hennes griniga kommentarer om hur tråkig man är. hö-hö-hö-hö! Det är ju najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0