Do you care? I'm feeling fucking useless

Surprise, jag är sjuk. Igen. Är snorig,hostig,febrig,ont som fan i halsen + mina ögon är äckliga. what's up with that? Jag kan inte ens sova om nätterna. Fan,de här tär på mig. Skulle va med Johan idag egentligen,men det tycks alltid komma nåt emellan. hm,undrar om ödet försöker säga något?! nej,just kidding. Det är bara ren slump. yes sir!

Men vad händer i Ewelinas värld i helgen då? Imorgon ska jag bara ta det lungt,har verkligen inte lust eller ork till nånting. Men på lördag ska jag iallafall dricka. haha stabilt va? mjo. Jennys pappa fyller år på,jag vill säga måndag..? så vi ska tydligen fira han på lördag. Men nu kommer det bästa,på söndag ska jag va med my lovah! Hoppas bara att jag mår bättre till lördag & söndag. annars vet jag inte vart jag tar vägen. hänger mig nog då!

Har precis ätit,vi beställde pizza vilket va jävligt onödigt för min del,eftersom jag inte ens känner nån smak. Kul att äta smaklös pizza. haha näj! not really. Åt drygt halva bara,tänkte att jag sparar tills jag kan känns lite smak åtminstonde. så man kan njuuuta. & då menar jag till senare ikväll eller imorn. annars får jag väl skänka bort den jäkeln.

Kommentarer
Postat av: mölin

HAHAHA JAA! och jag tänkte inte ens på vad jag sa att de va från skogsjäveln XD HHAHAHAHA

2008-10-09 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0