thinking of you 'til it hurts

jag kommer få min mens snart. jag känner det. pms kallas det,premenstruella spänningar. it's a bitch. Killar borde också få känna på den smärta som kallas mensvärk. nu kommer nog alla tänka "men en pungspark. ja jäääädrar så ont det gör"  i vadå? fem sekunder? ja,tacka gud för att jag inte är en kille som kan få ont i fem sekunder,eller mindre. tss,nej nej. mensvärk är riktig smärta. och till råga å allt så föder vi barn också. så härdade vi kvinnor är :) haha.

jaja,om en och en halv timme fyller min syster 18år,så hon mamma och ante ska ner på g och ta en öl. jag vill också på krogen,men det dröjer två år tills de.. Två. År.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0