obnoxious niggah


Jag blir nästan alltid irriterad, förbannad eller helt tom av att prata med min man. Varför? Vad är felet?


WHY WHY WHY?

Jag tror jag vet själv. Jag är rädd att bli dumpad och tar inte åt mig hans gulliga sida helt och hållet. däremot tar jag åt mig som FAN av hans svinerier. Patetiskt


Det vi tjejer gör så jävla fel i är att vi överanalyserar precis allt som handlar om dudes. Smsanalys hit, samtalsanalys dit tills man bryter ihop. Nu ska jag sluta krångla till mitt liv och alltid bara följa magkänslan! No shit, jag tror att det är det enda som behövs.


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: oh, grattis i förskott dårå :)

2008-11-10 @ 22:35:56
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: malin

SÅ JÄVLA SANT!!!!!!!!!!!

2008-11-12 @ 16:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0