man blir knäpp alltså

godmorgon.. (nej,det är ingen god morgon). är astrött,somnade klockan tre inatt och vaknade av mammas väckarklocka klockan 6. kunde inte somna om så låg och vred och vände på mig i sängen till halv 8.

har fixat mig och ätit frukost och så,sitter och väntar på att jenny ska komma hit bara,sen ska vi bege oss till skolan. En veckas lov till,tack? :) eller längre,det funkar också.
vad händer idag då?  får se om jag ens orkar göra något,kanske går hem och lägger mig direkt efter skolan. väck mig inte! för övrigt är det bara två!! dagar kvar till dagen D.

Kommentarer
Postat av: malin

mm jag somna kl 4! så jävla dryyyyygt när man inte kan somna ;(

2008-11-03 @ 14:52:36
Postat av: Ida Björck

håller med, den är från oth :)

2008-11-03 @ 15:16:05
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: malin

haha jaa men jennifer va ju bara med i det där avsnittet ;p

2008-11-03 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0