it's your godforsaken right to be loved.

Ingen skola för mig idag,vaknade runt halv ett,sen somna jag om,och vakna klockan två. Vaknade inte ens av min väckarklocka,och det är ju det den är till för,att väcka folk, därav väckarklocka. (ja,jag skyller på den)
Har inte gjort så mycke idag,chillat,softat,ja ni vet,tog det lungt.

Klockan..sju? kom michaela och saga,så då vart det att jag lekte med sötnosen saga. mycke skratt vart det,hennes kommentarer cracks me up.

saga halkar när hon klättrar på soffan,och jag börjar skratta
saga: ewelina,du behöver inte skratta,det här är en farlig och svår lek,man kan faktiskt ramla.

Sen efter att dom dragit satte jag mig vid datan,helt plötsligt vart allt svart. vafan händer tänkte jag. trodde jag hade blivit blind eller nåt, sen hör man wewwe och mamma hojta om att  hur mörkt det blev osv,antingen blev alla blinda eller så gick strömmen,vad tror ni? ... inte en enda lampa på gården var tänd,inte ens preemskylten lös. allt va svart. Ni anar inte hur rädd jag blev. efter kanske fem minuter tändes det igen,så det va inget mer med det. hade tydligen blivit såhär runt ett idag också,och för nån vecka sen vart det också så. why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0