If you have a big dick, you don't need a fancy car to pick up chicks

Jag. Har. Sömnbrist. for sure! Jag sover dåligt på nätterna,men endå är jag inte så jätte trött på dagarna, MEN inatt sov jag jätte bra och länge,och nu är jag helt slut. what's up with that? fan,jag lackar. Behöver uppmuntras!

Igår va en bra dag :) fast varför det va en bra dag håller jag för mig själv. mohah. Kan iallafall berätta att jag va med julia,yojjo och jenny. dom är bra bättre bäst så igår va jag helnöjd. except for the rain. vart tog sommaren vägen?
den är puts veck. Så nu står man här.. vit som ett lakan,i regnet, som snart blir snö å snö ärlikamed slask och snöbollar. och inget av det är något jag uppskattar.. alls!

Ser iallafall fram emot nästa onsdag,för då ska vi börja träna med några från klassen och pararellklassen (eller?). 10 ggr på badhuset,jag längtar. hoppas jag får fiiiin kropp efter,annars lackar jag på det med. får se om jag ens orkar träna,så lat som jag är. kommer inte ha tålamod. slänga mig på golvet och börja grina kanske. det vore väl en syn för livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0