speeding cars

tjena mittbena,jag vet aldrig riktigt hur jag ska börja skriva,men ja,här sitter jag iallafall med käften full av risen och väntar på mat,spagetti å köttfärssås! yummy yummy in my tummy. både för risen å spagetti å köttfärssås! =)

igår va jag först i skolan,sen drog jag  jenny å linnea ner till station å mötte oskar,sen drog vi till banken,jag jenny å oskar. linnea tappade vi bort nånstans på vägen. vid bistro typ ser vi blomm roos å johan komma lunkandes så va med dom också. pinsammaste saken hände utanför banken också,hua mig. det kröp runt en spindel vid oskars fötter så sa blomm; trampa inte på den för då blire regn i morn. å för att retas skulle jag trampa på den men oskar råkade på nått sätt göra krokben på mej så jag verkligen flyger in i en tant,fick typ huvet mellan hennes boobiez å grejer. ojoj! iallfall,gick runt på stan lite,johan spelade på video city,han vann 4 lax minus en nolla!

åkte hem till johan med 5 i halv 3 bussen,sov en timme,myste,åt,åkte in till norrtälje igen med 7 bussen. gick hem,gjorde typ inget,å gick å la mej!
imorn ska iallafall michaela komma hit å klippa mig =) vet inte ännu hur,men tror det blir att toppa lite bah.

å påtal om ingenting så vill jag ha lördag å jag vill ha det nu!
image67      image68 älskar dejv


the paper cuts,the cheating lovers,the coffees never strong enough
i know you think it's more than just bad luck

there, there baby,it's just textbook stuff,it's in the ABC of growing up
now, now darling,oh don't loose your head
'cause none of us were angels and you know i love you

Kommentarer
Postat av: Gubben

fan va fin du e :)

2008-05-08 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0