punani

nu måste jag få ur mej mina frustrationer innan jag exploderar.

sånna ruttna människor det finns egentligen,hur blir man så? trauman i uppväxten? njä,dont think so. isf skulle jag va värsta bad ass ungen som inte hade någon hänsyn för nån,MEN tillochmed jag har det, tillskillnad från typ hälften av jordens befolkning.

det är verkligen så att man tar folk för givet,eller ja,folk tar mej för givet iallfall. det är sjukt,men sant. va roligt det skulle va om jag bah swicha bort. va förvånade alla skulle bli. få lite ånger kanske? nej,det är väl ytterst troligt. jag blir så less. OCH sen att det endå likt förbannat går ut över mig är väl liiite skrattretande. under det senaste dygnet maybe,har jag fått höra att
jag är en dålig vän
det enda jag gör är att whina.
jag är dum i huve å dittan å dattan
och till råga på allt så får jag inte ens vara med min kompis om inte hans flickvän är med.
VAD ÄR GREJEN? jag gör inte ens nått hot för dom å deras jävla förhållande. ren idioti är vad det är. idioti jävla punani skitkukärsle är vad det ärrrrrrrr!!!!

och nej jag nämner inga namn,den som tar åt sej,go ahead bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0