kissemiss + crossover festival

hej alla glada sura trötta å kära, natten till.. torsdag? så födde zingo äntligen ut sina små skitpluppar till ungar. 4 stycken vart det,SÅ SÖTA! lite ledsen är jag endå för jag var hos jenny då dom föddes,doh! 3 svart/vita 1 grå/vit.
image82
image83image84

i love them,kan sitta å kolla på dom i flera timmar. som mamma sa "ja,man vet iallfall vart man har dej nu" höhö!

IGÅR FYFAN!! jag kan fortf inte fatta att jag har stått några meter bah ifrån adam tensta,to bad att mina friends är alkolister så vi inte kunde komma in å se han närmare,men hey,who cares really? å jag kan säga dej att hans moves va inte å leka med. jag å sofie dog typ,det va ett äkta ohlala moment!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det var så sjukt kul att se Adam live!! Grymma Norrtäljeband som spelade innan också. Såg du JaeWon's spelning? Så jävla bra... Om du missade kan du lyssna låtar på jaewon.se ...



ha det bra!

2008-07-07 @ 09:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0