it's your godforsaken right to be loved.

goddag sverige,dålig update så vi tar det från början.
valborg (onsdag) - lång och lame historia.  vi skulle va i spillan,men kom inte fram förens elva. jag å johanna drar hem runt 6 och fixar å äter å dittan å dattan,kl 8 ska vi bege oss ut,wiho. men nej nej, cpskrotmuppäckel-moppen startade inte,fick typ hålla på i en timme,sen när vi väl fick igång den så tänkte vi att "men ja,wiho nu beger vi oss till spillan" men nej nej,nästa destination: flygfältet. johanna skulle hämta sin dricka,men nej nej,den va inte kvar. christine hade tagit den med sej, så då fick vi gå till södra bergen å hämta den,å NU WIHO äntligen begav vi oss mot spillan. måste nämna att det regna å moppen gick i typ 40.

när vi kom fram till spillan hann vi dricka en cider,sen vill alla hem. så då åkte vi hem til stephen i vreta,tittade på film å åt chirre å dirre. the eye kollade vi på. FYFAN säger jag bara. ångrar enormt att jag kollade på den. trots att jag satt under filten under typ halva filmen.

image66

anyway,runt 4 somnade vi,och vaknade runt 11-12. då åkte vi in till norrtälje å käka på arenan. kebabtallrik.mumms. ja,som ni förstår är det torsdag nu. efter vi käkat åkte stephen och målis hem. så jag å johanna öste i norrtälje,vi åkte moppe ner för skidbacken,det va fan mäktigt! sen åkte vi upp mot LV3,in i nån skog,körde typ vilse. stanna mitt i ingenstans å krökade,runt 3 va klockan då. sen åkte vi vidare mot elljusspåret, hittade värsta ös-stället å satt där å krökade vidare. kl 5 drog vi till flyfältet hem till christine,satt där å drack också,höhö. sen ringde blomm å ville att vi skulle komma till chill/krökarberget,så då drog vi dit.satt där typ hela kvällen,å sen hem.

fredag. vaknade runt 12 typ,låg å sega i sängen tills våra bästa år börja,den serien har spårat mer än vanligtvis alltså,det är en sak som är säker. marlena blev typ levande begrav å ditta å dattan. hua mej. efter det gick jag upp å spela poker med mamma,det gick väl..lika dåligt som alltid. sen smsade blomm å ville att jag skulle komma ut med han å joel,så då vare bah att börja fixa sej. vi drog till rusta för att hälsa på roos som jobbar där,å gissa vem jag såg? kocken ifrån nya tider typ. aldrig sett programmet eller den berömde kocken,men joel bah; wiho titta där är han. ja,sen drog vi ner på stan å häcka tills pata,lollo,oskar,jesus å co kom,då häcka vi lite till. sen runt 10 drog jag,jesus,lollo,oskar pata å blomm hem till blomms syster å kollade på film å grejs. vi öste med andra ord. runt.. hm 2-3 drog vi hemmåt,å jag slockna nästan dirr.

ja,det va allt händelserikt som hänt mej dom senaste dagarna.

sen vill jag bara säga en sak,nämner inga namn,men hur FAN kan man va så jävla långsynt på att jag bangade va i en sketen jävla lokal med 5-6 st,där man för den delen knappt får gå ut från lokalen,+ man måste va tyst som en mus,istället för att va med typ 10-12 st ute i det fria där man kan LÅTA? jag fattar inte grejen. ni hade kunnat vart med där också,men du ska likt förbannat gnälla på mej att jag är en dålig vän å whatever. jag kan inte ens räkna på mina fingrar alla ggr du lovar saker å bangar i sista sekund.  men jag orkar inte bry mej om det,det är du som slösar energi på att lacka på något sånt. men det jag blir mest irriterad för,det är att när vi träffades igår då va du hur trevlig som helst å ditan å dattan, men idag är du dryg å otrevlig å säger att "ja men jag är fortf sur". varför ens hälsa på mej igår om du är så jävla förbannad för det pyttelilla,i dina ögon,misstaget jag gjorde? gaah,man lackar asså. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0