it's over

13/5 kl 16.17 rasa mitt liv,igen,pågrund av samma kille som alla andra gånger mitt liv har rasat. jag ska ge dej tid,det ska jag. det kommer bli svårt för du är mer än allt för mej,men you gotta do what you gotta do.. jag hoppades att den här dagen aldrig mer skulle komma,men what to do what to do what to do?!
19 december 07 - 13 maj 08,jag har njutigt av varje ögonblick med dej baby
jag älskar dej,har alltid gjort å kommer alltid göra. så ja,jag väntar på dej!


livet är rätt hårt,men soft oftast emellanåt,ibland förstår man sig på åt vilket håll man ska gå?
öh..over and out?

Kommentarer
Postat av: Gubben

Jag finns här annars ewelina puss

2008-05-22 @ 23:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0