a million dollar smile

hej ewelina,vad gör du en dag som denna?
- jag kollar på youtubeklipp me björn gustavsson å garvar skiten ur mig! de är på gränsen att tårarna sprutar alltså.

jaja,jag har iallfall haft en jätterolig helg tillsammans med min bästaste bästa vän jenny.
i fredags krökade vi,det behövdes verkligen,jag skrattade å tänkte inte på johan ett dugg,tills runt 3 nångång då joel frågar varför inte johan va med. då kom tårarna dirr asså. fast sen vart jag på bra humör igen,pjuh. hm, i lördags så vare mest..chillkrök? några som drack bah,men det va trevligt endå,jag å jenny tillägnade mesta delen av kvällen till att skratta åt "lars evert hjälm"! intärt skämt,skrattar bah jag tänker påre! åkte hem i söndags,å vad är de första som händer då? jo,jag å wewwe börjar såklart bråka. undrar om hon går igenom en period i livet där man bah är en bitterfitta hela tiden? hm,mycke möjligt.

på torsdag ska vi kanske åka ålandsbåten,wiho =D ska bli kul. kröka som fan på fredag iallfall,det ska också bli kul. på lördag ska vi kanske till joel om vi inte är hos jenny igen? man vet aldrig,haha!

näe...finns inte mycke mer att säga nu? jo,förresten,jag har klämmt i mig 2 glassar idag,va nyttig jag känner mig.

 

once again here i go, walking down that same old road,i've been high,i've been low,i've been lost but now i know,it's my life,it's my pain,i've seen sunshine i've seen rain

Kommentarer
Postat av: gbgtjejen

Visst e björn kul.
Vet inte hur många gånger man skrattat åt den killen.
Kram

2008-05-19 @ 20:01:58
Postat av: Gubben

Ewelina ring mig nån gång :)

2008-05-22 @ 23:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0