onsdag

idag är jag trött som en gnu,ont i ryggen till max har jag också, sen till råga på allt så trasslade det när jag skulle logga in här,vafan? sen tog det 24542157454641 år att publicera detta inlägg också,hm. jag gillar att gnälla,ja.
gick runt i sthlm hela dan igår,gick verkligen överallt 100 ggr,redan då va jag slut å hade ont i ryggen. och idag då? idag har jag gått runt på stan i norrtälje hela morgonen,gick å la mej å sov en timme ungefär när jag kom hem,de va skönt.

jaja,fick in lite fynd i sthlm iallafall,najs ju.
en jacka (köpte i norrtälje dock)
vita tygskor
jeans

å en tröja.
funtar på att ta kort på mina små fynd å slänga upp en bild påre,får se.
sen i norrtälje idag köpte jag hårfärg och en hårinpackning då min börjar ta slut :]
så ikväll ska jag färga håret,längtar =D lite slingor å dittan å dattan,hoppas det blir fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0