there is nothing more dangerous than a boy with charm

gomorrn bloggen, jag har haft en suverän helg,helt jävla suverän. eller den va mindre suverän igår (söndag) då ralle anki å jimbo skulle dra å bada å får idén att "men ja vi kastar i ewe med kläderna på" jag skriker som en gris medans anki glatt bär mej på bryggan å kastar i mig. TROTS att jag skriker för fulla muggar att min mobil är i fickan,spelar det nån roll för lille anki? nix. ett två tre sen låg jag i vattnet! ja,så nu står man här..mobil-lös! haha!
nej men lite kul måste jag faktiskt erkänna att det va!

update om dom små;
en svart/vit öppnade ögonen igår kväll å jag trodde mitt hjärta skulle smälta
den grå/vita kissade i min hand idag. typ en ynka droppe but still!
hm,vad mer? jo,dom äter å äter å äter å äter å äter å äter!!
nej nu ska jag nog in i duschen tror jag. so long!


det bästa med alkohol är att man vågar göra saker när man är full som man aldrig skulle göra i nyktert tillstånd!


Kommentarer
Postat av: Malin

NAAAAAAAAWWWWWWWWW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha:D

2008-06-05 @ 02:53:43
URL: http://Malinforlajjf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0