this is the life

näej,nu har de snart gått en månad? sen vi träffades sist,å under den månaden har du lovat kanske 5-6 ggr att vi ska va den dan,den helgen,den veckan! men du hör ju för fan inte ens av dej idiot.  ja,jag lär ångra mej nu,men du beter dej som en jävla 5-årig pojke eller något! jag älskar dej,kommer alltid göra det, youre the sunlight in my life, and i'll dyin to be your wife typ lixom så äre/vare? hm,jaja!

som de ser ut nu så ska jag till täby imorn,en viss person som jag inte vill nämna ska på jobbintervju å ville att jag skulle hänga med,självklart sa jag ;] så de blir nog bra. men nu ska jag nog duscha tror jag,hoppas att jenny kommer in idag med vilket inte är så troligt,meeeeeeen nog om de,nu kom mamma hem så nu ska jag äta frukost!

and you're singing the song thinking this is the life
and you wake up in the morning and your head feels twice the size
where you gonna go, where you gonna go, where you gonna sleep tonight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0