killing me softly

gårdagen började bra,jag mammsi å wewwe solade å bada på björkö örn,sen runt 4 drog jag hem till jenny,gratta henne osv,väntade på att resten av packet skulle komma å sakta men säkert så va alla där,å vi började kröka. lite spår å sura miner vart det senare mot kvällen men de löste sig väl.. eller? säger bara såhär,ralle = spårarn numbaaaah one! runt 12 drog jag,ante,spyan å jocke hem,surt att det vart så tidigt men what to do. sen idag fick jag höra att yojjo och E (mr hemlig typ?) hade strulat,efter mycke om å men om man säger så,höhö.

idag har jag mest tagit det lungt,chillat,softat. ja ni vet. å sen ikväll ska vi äta kräftisar,asnajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0