It's like he's the chick and you're the dude

nu tar vi de från början då.. somnade 0700,vaknade 0900,låg å hosta till 10,00.gick upp 11.00,somnade igen kl 14.00 å vakna 16.00. 4 timmars sömn där alltså. hm,har för mig att jag somnade runt 20.00-21.00 också. aja! så därför sitter jag här nu,å kan inte sova =) grejtans lixom. men de är väl lika bra,ska endå upp tidigt imorn för jenny kommer in runt 11 å då ska vi ner å sola i parken hade vi tänkt. så jag hoppas verkligen att det är stekväder,man kan ju inte gå runt å va vit som ett lakan längre för fasiken! å äre inge solväder då tänker jag fanimej sola solarium! :d that's a fact!

03.46..hm vad kan man göra då....? oh,i know. inget,nada,inte ett skvatt,uuh!
aja,hejsvejs. kanske kommer med en update lite senare. fast de är inte så troligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0