tid har förlöpt

fredag
festade lite,det var trevligt trevligt. men min man hade andra planer så vi träffades icke,buhu.
sen blev det spååååååår. det var inte lika trevligt men livet är ju inte en dans på rosor.

lördag
vaknade,vad kan klockan ha vart? ingenaning. men jag vaknade!
drygade runt lite i lägenheten tills jag somnade om.
vakna igen, och gjorde mitt bästa för att fördriva tiden till jag skulle bege mig till västanvik.
tick tack tick tack tick tack alltså.
väl framme blev de film å mys. sagan om ringen. pffft, inte min smak. hell no 
efter ett tag rusar en packad frekka in å tvingar oss till södersvik å där va det också trevligt trevligt.
å såklart så blev de spåååååår där också. men what to do what to do what to do?!
alla dessa huliganer nowdays alltså,hm
jag,blomm,johan å jocke åkte tillbaka till västanvik runt 3 i think. kolla lite på sagan om ringen 2 sen slagg.

söndag
alla var rent utav sagt slut på morgonen. förutom lille blomm.
jag johan å jocke somnade när vi tittade på sagan om ringen 3. (dryg jävla triologi)
så blomm drog till hanna å jossan istället för vi var inget vidare sällskap kan jag förmoda.
vid 6 åkte vi hem till min man, ja,jocke åkte hem till sig asså.
nu har jag inge mer att säga,tack å hej.

image14  image15
du är det bästa som hänt en idiot som jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0