Vart går gränsen?

Min helg har varit helt okej. I fredags drack jag,hos jonte med honom, sofie, blomm, michael, thomas, johan, andre, emelie, amanda och chööörlie. Helt klart värt. Kom hem runt fem,åt en macka,och somnade.
Vaknade runt 9 för jag va hur törstig som helst,så skulle upp och dricka,men jag va nog fortf full för ramla in i väggen och hade mig. Sen gick jag och la mig igen,sov hela dagen,åt inte ens nån mat. Sen vid 2200,2300 kollade jag mamma wewwe och ante på barnhemmet som vi hade hyrt,åt chips och drack cola. Filmen va faktiskt bra,men trodde den skulle va läskigare. Efter den kollade vi på djurkyrkogårn,den va sämst. Ante sa att det va jätte läskig,så jag satt där me täcket för att va beredd,men de va nog den löjligaste filmen. Ever. Söt unge dock.

I söndags sov jag mest tror jag,och sen dess har jag sovit sovit och sovit. Förutom på natten. Måste styra upp mig själv alltså.

Kommentarer
Postat av: - jenniiieehh

haha den filmen såg jag o stoffe höhöhöhöh

2008-12-10 @ 18:20:18
Postat av: ewelina

barnhemmet? haha vilken liten värld (;

2008-12-10 @ 20:09:09
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0