And then we wait

Idag har  jag vart galet trött. Är fortf galet trött.

Igår spelade som sagt jag, wewwe ante och mamma spel och drack,det är alltid kul. Jag lyckades faktiskt hålla mig vaken, trots att jag kände för att gå och lägga mig lite då och då.
Klockan ett ringer johan, så då går jag och möter han vid vigelsjöskolan, sen går vi tillbaka hit och lägger oss. Runt tre somnar johan, men mina ögon vägrar stänga sig så jag kollade på tv istället. somnade runt fyra och vakna igen runt fem om jag inte minns fel. men 6 - halv 7 somnade jag på riktigt, men inte fick jag sova länge. Vaknar runt 12 av att johan pussar mig på axeln och säger att han älskar mig. Smörigt blask,men sånt gör mig glad. Runt ett gick han,och jag la mig i soffan för att vi hade haft fönstret öppet hela natten i mitt rum så det va förjävla kallt där inne. Kollade på nåt skit till jag somnade om. Så jag har inte gjort så mycke idag,sovit och myst.

Nu ska jag tvinga Wewwe och mamma att spela spel med mig, ha-ha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade du en bra jul då? :)

2008-12-28 @ 19:05:07
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: StefanWeei

Var med och tävla på min blogg!

2008-12-28 @ 19:11:27
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0