tröttmössa

gokväll sverige,vilken dag det här har varit,ack ack.
vi tare från början,igår skulle vi egentligen dricka hemma hos jenny,men så blev det inte så jenny åkte hem själv,sen vid 22 kanske så smsar hon å säger att hon ska komma in,å runt 23 kommer den lille fjärten. vi satt hemma hos mej,körde ölspelet å shotade lite,sen drog vi till challe,vad som hände där har jag inte riktigt solklart för mej,jag tror jag somna? fick massage nämligen. jaha,så runt 4-halv 5 drog vi till statiol, mycke,mycke skojj hade vi påvägen dit, mycke mycke skojj. kom fram,köpte varsin frenching (french hot dog) sen hände något jenny tyckte va grymt pinsamt men som jag inte kunde sluta skratta åt,vilket jag inte tänker nämna här :) klockan blev 6,så vi tänkte att "men då kan vi ju lika gärna va kvar här i krokarna så kan jenny hoppa på första bussen hem" så runt 7 kom den,å snäll som jag är så åkte jag runt med henne,kom inte hem förns 9 imorse, slockna dirr när jag la mej på kudden,somnade nästan på bussen alltså,så illa va det.

vaknade runt 11 imorse,svarde på lite sms som jag hade fått,sen somnade jag om å vaknade runt halv 2,då gick jag upp för lille fnittertippan vid namn saga skulle ju komma,yeeey. runt 2? kom hon,så var vi barnvakt åt henne till 6 - halv sju,å trött som jag va så somnade jag strax efter att hon hade åkt,vaknade vid 9 igen av att jenny ringer å väcker mej,hon skulle hämta lite grejer så då vare bara att gå upp,somnade om nästan direkt när hon hade dragit,å nu sitter jag här igen,VAKEN å bränner tungan på mina kokheta nudlar. kommer nog inte kunna somna om ännu tror jag,suck

                     va mupp man är

Kommentarer
Postat av: Catrin

hoppas du får en bra dag ;D

2008-04-13 @ 11:30:39
URL: http://www.wiiho.blogg.se
Postat av: Catrin

svar : tack ;D hihi , nää .. dom är inte från din sko ;P från åhlens faktiskt , men ja såg oxå att dom hade sånna skor där oxå ^^

2008-04-13 @ 18:54:24
URL: http://www.wiiho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0