Sammanfattning

Dagens bästa:

  • "Råttan" har tassar.
  • Fingerprints är en komedi med Jim Carrey. Det är fingeravtryck på kuddarna.
  • Myggan förstörde min teckning två ggr. (Bäst enligt Erik. Inte mig)
  • Myggan ska köpa godis till mig på måndag för att gottgöra det (?)
  • Johanna flasha gratis.
  • "Morfar" fick pingisbollen i ögat.
  • "Råttan" förstörde Eriks teckning.
  • Jag vaknade bredvid Johan.

Dagens sämsta:

  • Myggan förstörde min teckning. Två ggr.
  • Julia vann över mig i "fotbollsspelet". Överlägset.
  • Myggan tycker fortfarande att det klickar mellan oss. (Why?)
  • Jag missade när Johanna flashade for free.
  • Jag missade även när "morfar" fick pingisbollen i ögat. (Men kul va det. Båda.)
  • Jag slog i näsan när jag skulle ta mat.
  • Jag har tråkigt.

PS. Jag vet inte om Jim Carrey stavas sådär. Jag är inte så insatt i honom. Och jag orkar inte googla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0