Torsdag

Men det var ett himla tjat om att jag ska blogga, så jag får väl ta och göra det då :) Hade inte insett att det faktiskt var ett tag sen jag bloggade sist. Tyvärr.

Idag har jag inte gjort så mycket, vart i skolan till 1600 sen handlade jag med mamma och Wewwe. Och eftersom jag är så himla snäll och ödmjuk så kan jag väl dela med mig av det roligaste på hela dagen. Vi hade svenska, och förra veckan så skulle man skriva en berättelse på två sidor och idag skulle man jobba två och två så skulle man läsa varandras berättelse. Jag fick jobba med John och min berättelse hette Lovetriangle (lame, jag vet). Så säger John "Lovetriangle? Menar du trekant?"

Hahahahah.

Sedan säger han att min berättelse låter som en dansbandsberättelse.

Hahahahah va?

Tillsist skulle man skriva hur man hade uppfattat karaktärerna och så, jag skrev att Johns karaktär var lite mesig. Då tittade han på mig med hundvalpsögon och det såg ut som att han skulle brista ut i tårar vilken sekund som helst, och så säger han "men du kan ju inte ge mig kritik..." medan han hej vilt slängde ur sig att min karaktär verkade som en player, att jag skulle ha stycke indelning här, och kommatecken inte punkt där, att ja borde skriva om hela slutet till att dem två killarna det handlade om (ja, Edward och Jacob ;) var fulla och började slåss med knivar och hamnade på sjukhus och jag vet inte vad. Men jag fick minsann inte skriva att hans karaktär var mesig. Shame on me.

Nä, nu ska jag spela lite Sex And The City på Facebook innan jag ska äta mat, fylld kycklingfilé. Mumms.

PS! Johan kommer hem om 4 dagar!!


Kommentarer
Postat av: jenny - 17 år & Gravid ♥

saknar dig med ju.

2009-10-15 @ 19:08:40
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Postat av: johanna

nu är jag nöjd :)

2009-10-15 @ 19:56:29
URL: http://ojojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga !

2009-10-16 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0