Tik tok on the clock

Yes, som jag sa igår så försvann den där konstiga, tomma, ekande känslan jag hade, när jag såg Johans sockersöta ansikte! Ska inte ens tala om vad som hände innan jag väl kom av bussen. Men pinsamt var det iallafall, pinsamt. (Nej, det var inte värre än den där gången i Sthlm då Roos lämnade mig ensam på tunnelbanan, men nästan!) Johan spelade som vanligt mesta dels av tiden, sen laddade vi ner The proposal och kollade på den. Den var sådär halvrolig. Inte lika rolig som jag hade väntat mig.

Vi åkte in till Norrtälje med 3bussen och så begav jag mig hemmåt med trötta steg. Blir väl att kolla på idol ikväll, om jag orkar hålla mig vaken? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0