Lördag

Igår stod fest på schemat. Jag, Johan ♥, Timmy, Roos, Blomm, Rasmus, nån, nån, Julia och fredrik satt hemma hos mig och körde ölspel och jag vet inte vad. Runt elva, halv tolv-tiden drog alla ner på krogen och jag som är en liten skrutt och inte får gå på korgen ännu stannade hemma. Pratade i telefonen i en timme typ och sedan somnade jag. Sov i tjugo minuter sen ringer Johan och säger att dom ska komma tillbaka. Denna gång hade dem med sig Jonte, Michael och Challe med. Jag kan inte tänka mig att jag var så trevligt sällskap med tanke på hur trött jag var, he-he. Efter en halvtimme blev det bråk. Så. Jävla. Typiskt. Så då begav dem sig upp till Mobergs för att leka hjältar. Då somnade jag om ännu en gång men väcks av Johan runt fyra som ber mig möta honom. Gjorde det, sen gick vi hem och sov.

Vaknade för en stund sen så låg vi och mös i sängen ett tag tills Johan drog till Blomm för hans dator är där blablabla. Resten av dagen blir nog lugn tror jag. Jävligt lugn. Bell har gått och blivit kåt så hon vrålar som en jag vet inte vad. Och Joey försöker med tappra försök sätta på henne så det blir tyst. Men det går ju inte för sig. dem är ju syskon, jag börjar nästan tro att katter inte vet sådant. Gör dem det??


Jag tänkte söka på kattporr på google (hähä) för att få en passande bild till inlägget. Denna bild kom upp:



Den är ju inte direkt kattporrig om man säger så, MEN ACK SÅ SÖT! Och folk frågar varför i hela friden jag vill ha en nakenkatt. Kolla bara vilken liten ängel den är. Åh, ge mig please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0