new moon

Vlket elände mitt liv är idag. Jag är trött som fan och förkyld. Kan det bli värre? Nåväl, inatt efter Johans vanliga hyss så gick jag och mötte honom, "vi möts vid mekonomen" bestämde vi, men nehej, min fisunge var så seg att jag mötte honom vid busstation. Vaknade imorse, hoppade in i duschen och sådant, sedan begav vi oss ner på stan för att se New Moon. Enligt Johan var det en bögfilm, men jag tyckte den var riktigt bra faktiskt, inte lika bra som boken, eller Twilight, men bra var den. Efter filmen skildes vi åt, so sad, och nu sitter jag här. Funderar på att sova faktiskt..

Jag har förresten fyra (!!) blåsor i munnen, som typ har spruckit? Det gör så jävla ont så fort jag rör munnen, pratar, äter osv.

Why me??

Kommentarer
Postat av: Tove ♥

New Moon var superbra tycker jag! =)

Allt bra?

2009-11-29 @ 11:35:04
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: johanna

stakare ;) <3

2009-11-29 @ 13:53:53
URL: http://ojojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0