Dessa i-landsproblem alltså.

Jag hatar mitt hår. Jag hatar hatar hatar det. Vissa dagar är det för långt. Andra dagar är det för kort. Vissa dagar är det för mörkt. Andra dagar är det för ljust. Men inte så ljust som jag vill ha det. Så idag ska jag försöka rätta till ett av ovannämnda fel. Alltså färga håret. Eller slinga, rättare sagt. Dock uppstår nu ännu ett dilemma. Köper man en slingfärg (nu vet jag inte om slingfärg är ett ord. Om inte, så uppfann jag precis det) så brukar jag tänka när man är färdig att "men åh, jag skulle vilja ha en slinga där också. Och där. Och där. Amen vafan, jag vill ju ha en slinga där med" men köper man två slingfärger så blir det säkert för många slingor och jag kommer se blond ut. Vilket jag inte vill. Jag vill se sommarfräsch ut.

Äh, jag köper en. Lika bra. Better safe than sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0